Στα πλαίσια των μαθημάτων "Εφαρμογές Υπολογιστών" Β' τάξης και "Πολυμέσα" Γ' τάξης, οι μαθητές χρησιμοποίησαν το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch για να δημιουργήσουν τα δικά τους παιχνίδια.

Διδάσκουσα καθηγήτρια: Παναγιώτα Ματθέ.

 

Πατήστε την πράσινη σημαία για να ξεκινήσετε το παιχνίδι. Πατήστε το κόκκινο κουμπί για να διακόψετε το παιχνίδι.

 

Labyrinth

Δημιουργοί: Νίκος Αργυρόπουλος, Στέλιος Κασουρίδης (Β' τάξη)

Οδηγίες: 
Προσπαθήστε να βγείτε από τον λαβύρινθο χωρίς να ακουμπήσετε στα τοιχώματα. Χρησιμοποιήστε τα πλήκτρα με τα βέλη για να μετακινηθείτε.

 

Rafaproject

Δημιουργός: Ραφαήλ Μαυρογορδάτος (Β' τάξη)

Οδηγίες: Στόχος του παιχνιδιού είναι να μην πέσει η μπάλα στην κόκκινη περιοχή. Η μπάρα ακολουθεί την κίνηση του ποντικιού. Πάρτε την μπανάνα για έξτρα μπόνους. Η ταχύτητα της μπάλας αυξάνεται όσο περνάει ο χρόνος.

 

 

Game

Δημιουργός: Κώστας Βασιλακάκης (Β' τάξη)

Οδηγίες: Στόχος του παιχνιδιού είναι να φτάσει η λέξη "Υποβρύχιο" μέχρι τη λέξη "ΝΙΚΗ" αποφεύγoντας τις "νάρκες". Χρησιμοποιήστε τα βελάκια για να μετακινηθείτε.

 

 

Kasou - Arbu - Vas

Δημιουργός: Στέλιος Κασουρίδης, Κώστας Αρμπουνιώτης, Κώστας Βασιλακάκης (Β' τάξη)

Οδηγίες: Οδηγήστε το αμαξάκι στην μπλε περιοχή χωρίς να ακουμπήσετε τα τοιχώματα και τα εμπόδια. Μετακινήστε με τα βελάκια.

 

 

Pong

Δημιουργός: Κώστας Αρμπουνιώτης, Κώστας Βασιλακάκης (Β' τάξη)

Οδηγίες: Η μπάλα δεν πρέπει να ακουμπήσει στο κόκκινο. Για 2 παίκτες. Μετακινήστε τις ρακέτες δεξιά- αριστερά με τα βελάκια και τα πλήκτρα A-D.

 

 

Σκοποβολή

Δημιουργός: Νίκος Πιλάτος (Γ' τάξη)

Οδηγίες: Χρησιμοποιήστε τα βελάκια για να μετακινηθείτε και το πλήκτρο του κενού για να πυροβολήσετε τον εξωγήινο.

 

 

Δράκος

Δημιουργός: Φώτης Παλαμίδας (Γ' τάξη)

Οδηγίες: Στόχος του παιχνιδιού είναι ο δράκος να εξολοθρεύσει τη μάγισσα και τους ιππότες. Χρησιμοποιήστε τα βελάκια για να μετακινήσετε τον δράκο και το πλήκτρο του κενού για να βγάλει φωτιά.